Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie między sesjami.
4.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Informacja Wójta dotycząca wykonywanej kary ograniczenia wolności, zgodnie z § 3 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 czerwca 2010 r. w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna.
7.
Informacja Wójta dotycząca wykonywania przez nieletnich prac społecznych, zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 stycznia 2023 r. w sprawie podmiotów, na rzecz których wykonywane są przez nieletnich prace społeczne.
8.
Informacja Wójta o podmiotach, które zgłosiły zapotrzebowanie na wykonywanie pracy przez skazanych, zgodnie z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 sierpnia 2017 r. w sprawie trybu wyznaczania podmiotów, na rzecz których skazani mogą wykonywać prace na cele społeczne, oraz czynności tych podmiotów w zakresie wykonywania pracy
a)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Gardeja na rok 2025,
b)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gardeja na lata 2025-2030,
c)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów ewidencyjnych Cygany, Gardeja, Otłowiec i Zebrdowo w gminie Gardeja,
d)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębów ewidencyjnych Wracławek, Trumieje, Wilkowo i Pawłowo w gminie Gardeja,
e)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębów ewidencyjnych Pawłowo i Czarne Dolne w gminie Gardeja,
f)
o zamiarze likwidacji Szkoły Podstawowej w Otłowcu,
g)
o zamiarze likwidacji Szkoły Podstawowej w Trumiejach.
10.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
11.
Zapytania i wolne wnioski.
12.
Zamknięcie obrad sesji.