« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie między sesjami.

4. Interpelacje i zapytania radnych.

5. Zapytania sołtysów.

6. Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych za 2024 rok radnych, Wójta, pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy Gardeja.

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Gardeja w roku szkolnym 2024/2025.

8. Informacja Wójta Gminy Gardeja zgodnie z art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

9. Informacja o przygotowaniu do okresu zimowego 2025/2026 dróg w gminie Gardeja.

10. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie przyjęcia „Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026”,

12. Zapytania i wolne wnioski.

13. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej