Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie między sesjami.
4.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych za 2024 rok radnych, Wójta, pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy Gardeja.
7.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Gardeja w roku szkolnym 2024/2025.
8.
Informacja Wójta Gminy Gardeja zgodnie z art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
9.
Informacja o przygotowaniu do okresu zimowego 2025/2026 dróg w gminie Gardeja.
a)
w sprawie przyjęcia „Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026”,
b)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Kwidzyńskiemu,
c)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w 2026 roku,
d)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych w roku 2026,
e)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Gardeja na rok 2025,
f)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gardeja na lata 2025-2030.
11.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
12.
Zapytania i wolne wnioski.
13.
Zamknięcie obrad sesji.