Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie jego prawomocności.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie między sesjami.
4.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Informacja Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024 dla gminy Gardeja.
7.
Informacja z wykonanych remontów w budynkach komunalnych za 2024 rok.
8.
Informacja z realizacji Uchwały LVIII/362/2023 Rady Gminy Gardeja z dnia 20 grudnia 2023 roku w sprawie zatwierdzenia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii” na 2024 rok.
9.
Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2024 rok.
10.
Informacja o stanie dróg w gminie Gardeja za 2024 rok.
a)
w sprawie przyjęcia Programu Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej dla Gminy Gardeja na lata 2025-2027,
b)
w sprawie wyznaczenia miejsc do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników oraz uchwalenia regulaminu określającego zasady prowadzenia tego handlu,
c)
w sprawie udzielenia w 2025 r. pomocy finansowej Powiatowi Kwidzyńskiemu,
d)
w sprawie określenia wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie Gminy Gardeja,
e)
w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Gardeja w roku 2025 na realizację inwestycji usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest pochodzących z terenu gminy Gardeja,
f)
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gardei,
g)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Gardeja na rok 2025,
h)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gardeja na lata 2025-2030.
12.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
13.
Zapytania i wolne wnioski.
14.
Zamknięcie obrad sesji.