« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie między sesjami.

4. Interpelacje i zapytania radnych

5. Zapytania sołtysów

6. Informacja z realizacji budżetu gminy za I półrocze 2024 roku oraz informacja z realizacji należności płatniczych wobec budżetu gminy za I półrocze 2024 roku

7. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Gardeja w roku 2024 na realizację inwestycji usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest pochodzących z terenu gminy Gardeja,

b) w sprawie powierzenia Zakładowi Utylizacji Odpadów Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością w Gilwie Małej wykonywania na rzecz Gminy Gardeja zadania własnego w zakresie utrzymywania składowisk odpadów i ich unieszkodliwiania,

c) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia Gminie Miasta Gdańska wykonywania zadania własnego w zakresie zagospodarowania frakcji energetycznej z odpadów komunalnych,

9. Zapytania i wolne wnioski.

10. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej