Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie między sesjami.
4.
Interpelacje i zapytania radnych
6.
Informacja z realizacji budżetu gminy za I półrocze 2024 roku oraz informacja z realizacji należności płatniczych wobec budżetu gminy za I półrocze 2024 roku
a)
w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Gardeja w roku 2024 na realizację inwestycji usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest pochodzących z terenu gminy Gardeja,
b)
w sprawie powierzenia Zakładowi Utylizacji Odpadów Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością w Gilwie Małej wykonywania na rzecz Gminy Gardeja zadania własnego w zakresie utrzymywania składowisk odpadów i ich unieszkodliwiania,
c)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia Gminie Miasta Gdańska wykonywania zadania własnego w zakresie zagospodarowania frakcji energetycznej z odpadów komunalnych,
d)
w sprawie złożenia wniosku i przyjęcia do realizacji przedsięwzięcia pn. "Poprawa efektywności energetycznej szkół w Gardei i Wandowie"
e)
w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych (Krzykosy)
f)
w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych (Trumieje)
g)
w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych (Wandowo)
h)
o zmianie uchwały Nr LVIII/361/2023 Rady Gminy Gardeja z dnia 20 grudnia 2023 roku w sprawie uchwały budżetowej gminy Gardeja na 2024 rok,
i)
o zmianie uchwały Nr LVIII/360/2023 Rady Gminy Gardeja z dnia 20 grudnia 2023 roku w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej gminy Gardeja.
8.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
9.
Zapytania i wolne wnioski.
10.
Zamknięcie obrad sesji.