Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie między sesjami.
4.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych za 2023 rok radnych, Wójta, pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy Gardeja.
7.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Gardeja w roku szkolnym 2023/2024.
8.
Informacja Wójta Gminy Gardeja zgodnie z art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
a)
w sprawie poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości od osób fizycznych w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,
b)
o zmianie uchwały Nr LVIII/361/2023 Rady Gminy Gardeja z dnia 20 grudnia 2023 roku w sprawie uchwały budżetowej gminy Gardeja na 2024 rok,
10.
Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
11.
Zapytania i wolne wnioski.
12.
Zamknięcie obrad sesji.