« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy Gardeja za 2024 rok.

4. Debata nad Raportem o stanie gminy Gardeja za 2024 rok.

6. Informacja o stanie mienia komunalnego za 2024 rok.

7. Przedstawienie sprawozdań finansowych i rocznego sprawozdania z wykonania budżetu gminy Gardeja za 2024 rok wraz z odczytaniem Uchwały składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy Gardeja za 2024 rok.

8. Odczytanie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Gardeja w sprawie wykonania budżetu gminy za 2024 rok i wniosku w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Gardeja absolutorium.

9. Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku dotyczącej wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Gardeja z dnia 22 maja 2025 roku.

10. Dyskusja.

13. Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie między sesjami

14. Interpelacje i zapytania radnych.

15. Zapytania sołtysów

16. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady Gminy za I półrocze 2025 r.

17. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie przyjęcia prowadzenia zadania publicznego w zakresie budowy i utrzymania drogi rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 523 na odcinku Gardeja – Czarne Dolne,

e) w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/220/210 z dnia 28 kwietnia 2010r w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi oraz warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania,

f) w sprawie zmiany uchwały Nr XIII/76/2012 Rady Gminy w Gardei z dnia 25 stycznia 2012 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gardei,

g) w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe,

h) w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe,

i) w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/112/2020 Rady Gminy Gardeja z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej,

j) w sprawie przyjęcia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie gminy Gardeja,

l) w sprawie zmiany uchwały Nr XX/128/2020 Rady Gminy Gardeja z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Gardeja,

n) o zmianie uchwały Nr VII/38/2024 Rady Gminy Gardeja z dnia 30 października 2024 roku w sprawie poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości od osób fizycznych w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,

s) w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli dla których organem prowadzącym jest Gmina Gardeja oraz warunków i sposobu ich przyznawania

19. Zapytania i wolne wnioski.

20. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej